1

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
 

Realtranslatorjobs Scam | Realtranslatorjobs plateste ?

.Realtranslatorjobs este  Scam . In opinia noastra acest site nu plateste si nu furnizeaza serviciile pe care pretinde ca le-ar oferii utilizatorilor

translator job scam

 Anuntul lor suna cam asa 
Translator engleza romana

Ce presupune acest job de translator englez roman ?  - Simplu; traducerea unor documente, articole si carti din engleza in romana .

Daca mai cunosc o limba inafara de romana si engleza constituie un avantaj ?  - Da! Cu cant cunosti mai multe limbi straine, poti accesa mai multe joburi. De exemplu  traduceri engleza –germana,  engleza – franceza , engleza –spaniola si lista continua.

Cat castig din traduceri online ? –  Joburile (traducerile)  sunt platite cu sume intre 5$ si 50$ in functie de numarul de pagini traduse si gradul de dificultate ( de ex traducerile tehnice sunt platite mult mai bine )

Exista o limita de joburi pe care le pot accesa pe zi ? – Nu, dar este bine sa finalizezi un job inainte de a incepe altul .

Cum primesc banii ? – prin PayPal  in  24h

Unde ma pot  inscrie ? –  Aici, sau pe link-ul de mai jos 



Suna bine acest job, nu ?  Dar din pacate este SCAM... sau ma  rog un fel de SCAM mascat.
    Ne-am inscris... am platit taxa de inscriere, am avut o buna comunicare cu ei... pana cand trebuia sa incepem ..... sa muncim.
Ca o paranteza mare, foarte mare  - daca noi nu am reusit sa facem bani din acest site  nu insemna ca alti nu reusesc, site-ul are niste contracte cu alte site-uri mai mari care intradevar platesc... teoretic ar trebui sa platesca si ei .
       Dar ceva s-a  intamplat, noi presupunem ca au prea  multi utilizatori sau ca pur si simplu nu  vor sa plateasca  .... problema este ca in 2 saptamani nu am primit nici un job . I-am contactat, am vorbit cu ei , iar  raspunsul lor a fost ceva de genul .... "cand o sa avem nevoie de serviciile dvs o sa va contactam".
       Bun... noi  etichetam .Realtranslatorjobs  ca scam... doarece ... am platit ca ei sa ne furnizeze joburi cand vrem noi ....nu cand o sa aiba ei nevoie de noi . ( plus de asta nu am gasit pe  net nici o dovada de plata Realtranslatorjobs )
       Sfatul nostru este sa evitati acest site .... 


4 comentarii:

  1. Mise pare normal sa te foloseasca atunci cand au nevoie de tine, nu atunci cand vrei tu. Crezi ca daca dai o suma modica iti cumperi dreptul de a fi stapan pe cineva ? Mentalitate romaneasca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ai dreptate, poate am fost un pic mai duri cu ei .... am si specificat ca, daca noi nu am reusit sa facem bani cu ei .... nu insemna ca alti nu pot ..... este doar parerea noastra exprimata poate putin mai dur

      ms de comment

      Ștergere

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks