1

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
 

Bani din ZumZi

        Navigand la intamplare pe net am dat de Zumzi. Ce este Zumzi? Zumzi este un site pe care  "gasesti in fiecare zi o oferta imbatabila pentru un produs sau serviciu din orasul tau, pe care nu o gasesti nicaieri in alta parte. Reducerile foarte mari pregatite pentru tine (intre 40% si 90%) sunt posibile datorita garantiei noastre de a aduce un numar minim de comenzi magazinelor partenere."  
Bun, dar pe langa asta  ceva mai interesant pt cei care vor sa faca bani - un program de afiliere :

" Castigi 10% comision pentru orice comanda realizata pe Zumzi, prin intermediul site-ului tau..Afisezi ofertele Zumzi pe site-ul tau, utilizatorii atrasi de aceste oferte le cumpara pe Zumzi iar tu primesti 10% din valoarea fiecarei comenzi. Ai la indemana multe statistici si rapoarte pentru a optimiza campaniile, Zumzi foloseste unul dintre cele mai bune software-uri de sisteme de afiliere pe plan mondial - PostAffiliatePro."  (citat de pe site-ul lor) . Si o chestie mai buna: "Iti facem cadou 10 lei Zumzi pentru fiecare prieten invitat de tine, atunci cand face prima lui comanda. Este modul nostru de a spune "multumesc" pentru ca dai mai departe ofertele, conceptul si pentru ca maresti comunitatea Zumzi! Leii Zumzi pot fi folositi de tine la orice comanda si nu expira niciodata. " 
In speranta ca 10 cu 10 se fac 100  .. :) va puteti inscrie pe site  dand un click aici.

5 comentarii:

  1. am facut si eu 40 ron cu ei, buni si aia

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am vre-o 10 referali da nici unu nu cumpara nimik

    RăspundețiȘtergere
  3. daca cineva se insrie de pe link-ul tau si cumpara ceva de pe site u primesti 10 lei

    RăspundețiȘtergere
  4. care e link-ul meu?
    adica unde vad link-ul meu?

    RăspundețiȘtergere

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks