1

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
 

Idei afaceri – Magazin online

      Idei afaceri – Magazin online. Din moment ce tot mai multa lume isi face cumparaturile online a avea  un magazin poate fi o afacere profitabila . O sa va prezint pe scurt cateva idei de care trebuie sa tine-ti cont atunci cand va deschideti o astfel de afacere pe internet. Bani pe internet sa fac foarte multi din aceasta afacere, numai daca ne gadim la magazine de gen eMag sau evoMag, bine nu trebuie sa ne comparam cu ei ci doar sa ii avem ca model.
      Primul lucru pe care trebuie sa il faci cand te apuci de o astfel de afacere este sa te documentezi. O documentare buna, te poate scapa de multe  surprize nedorite .
      2 Alege o nisa de piata fara prea mare concurenta. Nu te sfatuiesc sa iti alegi un domeniu precum telefoanele mobile sau calculatoarele.
      3 Dupa ce ti-ai ales nisa de piata, incepe sa cauti furnizori. Ar fi bine sa gasesti furnizori care sa iti livreze  marfa in aceasi zi sau de pe o zi pe alta, pentru a putea lucra cu stocul furnizorului, astfel iti limitezi investitia.
     4 Indiferent de nisa de piata pe care ti-o alegi incearca sa ai produse foarte, foarte ieftine  cat si produse scumpe . Multa lume inainte sa cumpere un produs scump, face o verificare si cumpara un produs ieftin.
     5 Construieste-ti site-ul. Fa un site cat mai simplu, pune cat mai multe poze cu produsele si un buton mare de cumparare. Am dat de site-uri in care nu stiam cum sa cumpar un produs.
     6 Incepe promovarea .Aici  este cheia afaceri. Cu o promovare buna poti face o gramada de bani . Asa ca nu te zgarci pentru reclama platita, mai ales la Google . Nici SEO nu trebuie uitat pentru ca aduce traffic de calitate, iar fara un program de affiliere parca nu are rost sa te  apuci . Deasemnea newsletter-ul iti poate aduce traffic si vanzari
     7 NU DA TEPE. Fi  serios si respectati clienti, o buna colaborare cu ei  iti aduce o publicitate pozitiva, de care ai multa nevoie.
     

      In concluzie daca vrei sa faci bani pe internet magazinul online poate fi o afacere porfitabila. Succes in vanzari !!!


10 comentarii:

  1. Multumim pentru sfaturi, sunt foarte bine venite mai ales pentru incepatori.Daca nu se aplica baza(adica cele 7 puncte mentionate)Afacerea este ratata din start.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    As dori sa adaug si eu un articol prin care sa promovez o afacere online!
    Cum pot face asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite aici, cum faci bani cu adf.ly : http://cum-faci-bani-cu-adfly.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Castigi bani pe net 50 de dolarii citind stiri si email-uri trimise de brandu-uri consacrate din Romania. Inscriere http://www.maildirect.ro/inregistrare/8616e24e71dea817ad0ac121a4f05c74

    RăspundețiȘtergere
  5. Super interesant articolul!

    Ca si adaugare, mai trebuie mentionata Reducerea Pierderilor... :) ... celor care vand online si trimit colete Ramburs, le recomand sa foloseasca Baza Nationala a Clientilor Neseriosi, http://www.ClientiNeseriosi.ro , unde se poate verifica fiecare client nou, se pot adauga cei care nu ridica coletele ramburs si se poate recupera Paguba taxa de transport Tur-Retur, caci vor accepta sa o plateasca ca sa fie scosi …

    Firmele de telefonie Mobila au Preventel, iar bancile au Biroul de Credit, baze nationale de date cu clientii care au dat tepe in domeniul lor, era nevoie si de o Baza Nationala de date cu teparii Magazinelor Online care nu ridica coletele......

    RăspundețiȘtergere
  6. Doriti un magazin online ...?
    Ma gasiti aici:
    http://www.webdesign-site.eu/

    RăspundețiȘtergere
  7. Iată mărturia meu despre cum mi-am luat împrumut Numele meu este doamna NEDRET Kuzu, un cetățean din Turcia. i-au fost scammed de 8 Internet creditor internațional diferite, toate acestea promit să-mi dea un împrumut după ce mă face să mă plătească mai multe taxe care dau nimic și s-au ridicat la nici un rezultat pozitiv. Mi-am pierdut greu câștiga bani și a fost un total de $ 36,700.00, care este suma de 78,046.42 TL pe moneda mea. Într-o zi ca am fost de navigare prin intermediul internetului, cu lacrimi pe ochii mei, am dat peste o mărturie de om care a fost, de asemenea, înșelat și în cele din urmă a fost legate de o companie de împrumut legit denumit MRS DAWSON ROSITA FINANȚARE unde a avut în sfârșit împrumut lui, așa că am decis să. contactați aceeași companie de împrumut și apoi le-a spus povestea mea despre cum i-au fost scammed de 8 creditori diferite, care nu au făcut nimic, dar pentru mine, desigur mai mult durere. I la compania explica prin e-mail și toate mi-au spus a fost să plângă nu mai mult, deoarece i se va lua împrumut mea în compania lor și, de asemenea, i-au făcut o alegere bună de a contacta ei. Am completat formularul de cerere de împrumut și a continuat cu toate că a fost solicitat de mine și mi sa dat o sumă de împrumut de $ 800,000.00 pentru afacerea mea pentru a îmbunătăți, prin acest mare companie (MRS DAWSON ROSITA FINANȚARE} și aici, eu sunt astăzi fericit, pentru că MRS DAWSON ROSITA. FINANȚARE mi-a dat un împrumut, așa că am făcut un jurământ de sine-mi că i se va păstra mărturisind pe internet despre cum am primit împrumut mea. și de ajutor MRS DAWSON ROSITA FINANȚARE face pentru mine. doresc a fi așa cum sunt acum. Contact D-na DAWSON ROSITA FINANȚARE pe via (dawsonrositaloans@live.com).

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bun articolul ! Si eu doresc sa deschid un magazin online, am toata documentatia de care e nevoie pentru a face acest pas, in schimb caut un partener de afaceri. Nu sunt genul de om care sa ma aventurez de unul singur intr-o afacere ca aceasta. Cei care vreti sa asistati la afacerea aceasta va rog sa ma contactati pe messanger / email: contact.gametools@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Marele avantaj al magazinelor ONLINE este acela ca numarul produselor comercializate poate fi dintr-o gama variata de produse(fata de magazinele fizice,care au un spatiu restrans pe care il detin).Pretul produselor sunt mai mici decat cele ale ale magazinelor clasice

    RăspundețiȘtergere
  10. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks