1

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
 

Bani din poze, desene .Bani din fotografii si imagini

Bani din poze , desene , bani din fotografii si imagini . Daca iti place sa desenezi sau sa faci fotografii  sau iti place sa editezi imagini pe calculator trebuie sa afli ca poti face bani din  hobiul tau. Uni se lauda ca fac in jur de 2000 $ pe luna cu ajutorul unui program de vandut fotografii, poze , desene si imagini editate .

Care este diferenta dintre acest program si altele de genul ? In primul rand ei te invata ce trebuie sa aiba o fotografie sau o imagine pentru  a putea fi vanduta , dupa care iti ofera o piata de desfacere unde sa iti postezi fotografia  iar la fiecare descare a ei vei fii platit . Chestia tare e ca ei se ocupa de promovarea fotografiei tale  iar daca veti intra la ei pe site dupa ca va inscrieiti doar cu numele si adresa de email  veti avea acces la un calculator de  analiza a potentialului castig .  De exemplu la  doar 3 poze postate in fiecare saptamana … iar fiecare sa se vanda doar o data pe luna  cu pretul minim de 3 $ veti castiga 2808 $ pe an , daca veti vinde de 3 ori pe luna  8424 $ iar de 4 ori ajungeti la suma de 1123 2$ pe an . Iar daca sunteti chiar buni in domeniu  la 7 poze pe saptamana , care sa se vanda de 4 ori pe luna cu un pret de 10$/bucata  veti ajunge intr-un an la suma de 87360 $


Pentru a incepe noua voastra afacere puteti  accesa link-ul de mai jos :

INSCRIE-TE AICI



5 comentarii:

  1. am vreo 10gb de poze pe hard .... oare ma pot baga ?

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am bagat si eu, sa vedem de iasa

    RăspundețiȘtergere
  3. is ok, am vandut 10 poze in 8 zile

    RăspundețiȘtergere
  4. scuzati...poate eu ceva nu am inteles...dar trebuie sa platesc pentru inscriere...?

    RăspundețiȘtergere
  5. Trimitetimi si mie linkul unde pot sa vand poze, email:xereon4ever@yahoo.com ,am facut webdesign si stiu sa creez website-uri da degeaba frate, nu pot sa fac nici un ban, sper ca o sa imi iasa ceva din asta

    RăspundețiȘtergere

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks